Pozdrav


Znate li što je iluzija?

Iluzija je pogrešna predodžba o stvarnosti nastala greškom u opažanju.
Mi volimo iluziju,
jer u našim je očima tako jednostavno imati predodžbu o nečemu ili nekome,
tko ili što nije onakav kakvog ga mi vidimo.
E...
u našim očima pomoću optičke iluzije koju najčešće koristimo,
On ili Ona je savršeno,iako ponekad i nije tako...


Impresije i Fascinacije

Impresije i Fascinacije
Stvari nikada ne izgledaju onako kako ih vidimo,one uvijek imaju svoju dubinu,širinu i svoje drugo lice.Obožavam tražiti neko drugo "ja" u svemu.

nedjelja, 5. veljače 2012.

Jagode u zimskoj noći



Kutijicu sam pobojala akrilnom bojom,
                                                       u ovom slučaju bijelom



 izrezala sam željeni motiv sa salvete,odvojila dva sloja,tako da mi je ostao samo
                       gornji najizraženije vidljiv motiv




                                       potom sam motiv lijepila na
                                                kutijicu,
                              posebnim ljepilom za salvetnu tehniku




                                                             
                                           upravo baš kako volim,





...svu sam je ukrasila jagodama...




gdje kojim leptirom i bubamarom i pčelom.





Nije teško napraviti sve što se zamisli,samo treba čvrsta volja i ipak malo mudrosti,
kojom ćemo završiti ovu priču o jagodama ;



"Tko ništa ne zna, ništa ne voli.
Tko ne umije ništa, ne razumije ništa.
Tko ništa ne razumije, bezvrijedan je.
 Ali onaj tko poima, taj i voli, zapaža, vidi..
Tko god zamišlja da svako voce sazrijeva u isto vrijeme kad i jagode,
 ne zna ništa o groždu."






*Nadam se da uživate zajedno sa mnom
                                             u zanimljivoj izradi novih kutijica *

**********************************************************************************
Jagode,
ustvari cvijetom jagode
 možemo dati do znanja
da On,Ona ili neka situacija
nije dovoljno zrela

(jezik cvijeća)

**********************************************************************************





Nema komentara:

Objavi komentar