Pozdrav


Znate li što je iluzija?

Iluzija je pogrešna predodžba o stvarnosti nastala greškom u opažanju.
Mi volimo iluziju,
jer u našim je očima tako jednostavno imati predodžbu o nečemu ili nekome,
tko ili što nije onakav kakvog ga mi vidimo.
E...
u našim očima pomoću optičke iluzije koju najčešće koristimo,
On ili Ona je savršeno,iako ponekad i nije tako...


Impresije i Fascinacije

Impresije i Fascinacije
Stvari nikada ne izgledaju onako kako ih vidimo,one uvijek imaju svoju dubinu,širinu i svoje drugo lice.Obožavam tražiti neko drugo "ja" u svemu.

utorak, 20. ožujka 2012.

Stakleni izazov


Hajde
neka mi netko kaže 
nije li od svega moguće napraviti nešto neobično!?



npr;
imamo ovu običnu staklenu pepeljaru...
meni se ovakva uopće ne sviđa,da budem iskrena.




    imamo salvetu s uzorkom po našoj želji                                
                                                  



  izabrala sam bršljan  on mi je neobično drag                                                           







    lijepila sam ga s donje strane pepeljare s ukrasnim šljokičastim lakom 
    za bolji sveukupni dojam 

                                                



 na kraju natapkala sam spužvicom dekorativnu  imitaciju snijega

                                                                                                                            



prelakirala običnim lakom kako bi se  pepeljara
  poslije mogla oprati kao i svaki drugi stakleni predmet









                                          uspjela sam : )Nije li ljepša ovako ukrašena!?
                                                       
       

Nema komentara:

Objavi komentar